Facebook

Pomysły na smaczne grillowanie #1

Cześć! Minęła nam majówka jak z bicza strzelił, czas grillowania zaczął się pełną parą. Dlatego postaram się podsuwać Wam pomysły na grilla, aby było przede wszystkim SMACZNIE!

W majówkę odwiedziłam moich rodziców, jeżeli śledzicie mojego Insta lub stronę na FB, to na pewno widzieliście jak spędzałam ten super czas. Oczywiście nie obyło się bez grilla i spędzenie kilku chwil w gronie najbliższych. 

Oto pomysł pierwszy: Szaszłyki z piersi kurczaka, papryką, porem, cebulą i boczkiem.

2 filety z kurczaka, jedna duża papryka, kawałek boczku wędzonego, średnia cebula, kawałek pora (ta jaśniejsza część). Wszystko pokroiłam w średnią kostkę, cebulę w ćwiartki (nadziewałam warstwy), por w paski. W misce wymieszałam produkty z 2/3 łyżkami oleju/ oliwy, pieprzem, solą, papryką ostrą i słodką, bazylią, oregano, kminkiem. Odstawiłam na około 2h, aby marynata przeżarła się ze składnikami. Zanim  zaczęłam nadziewać, szaszłyki zmoczyłam wodą, aby nie spiekły się na grillu.

Pomysł drugi: Sałatka z 4 składników.

Kapusta pekińska, 2/3 jabłka, 1/1,5 szkl. rodzynek, majonez. Kapustę posiekałam drobno, jabłka pokroiłam w kostkę, rodzynki zaparzyłam wrzącą wodą. Wszystko wymieszałam z majonezem. Nie soliłam, majonez nadał tego smaku, więc sałatka była słono-słodka. 

A Wy, jakie macie pomysły na smacznego grilla? Obowiązkowo się pochwalcie. Do później!

Komentarze

Popularne posty

Pizza jaką lubię :)

Nowe doświadczenia- nowe patrzenie na świat

Szampon micelarny z Nivea- recenzja. Jestem na NIE