Facebook

Pędzle z Aliexpress do makijażu oczu

Część! Dzisiaj krótka recenzja pędzli z Aliexpress przeznaczonych do makijażu oczu. Zapraszam!

Jakiś czas temu zamówiłam z Aliexpress pędzle. Jest ich 4 sztuki. Są normalnej wielkości, mieszczą się w kosmetyczce.

Dlaczego akurat te? Były przede wszystkim tanie, bo zapłaciłam za nie $1,58 oraz $0.05 przesyłki. Ostatnimi czasy często maluję oczy, dlatego potrzebowałam więcej sztuk pędzli, aby móc wyczarować super makijaż. 

Włosie jest koloru biało-różowego, jest miękkie i w ogóle nie wypada. Rączka jest złota, kanciasta (po prostu urocza), plastikowa i zakończona stożkiem. Pędzle wyglądają naprawdę na bardzo dobrej jakości, świetnie pracują z cieniami oraz można je łatwo doczyścić.

Przesyłka docierała do mnie w około miesiąc, nie przypominam sobie, żeby ten czas był dla mnie jakiś długi, a zamawiałam je już dawno temu (chyba w lutym).

Ocena końcowa? No po prostu najwyższa z możliwych :) Jak na pędzle z Aliexpress to jestem naprawdę zadowolona i z czystym sercem mogę je polecić.

A Wy jakich pędzli używacie? Też z Aliexpress? :)

Komentarze

Popularne posty

Pizza jaką lubię :)

Nowe doświadczenia- nowe patrzenie na świat

Szampon micelarny z Nivea- recenzja. Jestem na NIE