Facebook

Wellness & Beauty- olejek pod prysznic

Jakiś czas temu, zarówno na Instagramie, jak i Facebooku, pochwaliłam się świetnym produktem pod prysznic. Jest to olejek Wellness & Beauty. Kupiłam go w czasie promocji w Rossmannie, sam był o parę złotych tańszy, dlatego pomyślałam, że go wypróbuje.
Zapraszam, a przekonacie się, czy polecam ten produkt.

Co nam obiecuje producent?
Wellness&Beauty Olejek pod prysznic z olejem migdałowym i ekstraktem z bambusa. Można poczuć się niezwykle lekko i beztrosko- dzięki specjalnej mieszance oleju migdałowego i wartościowego ekstraktu z bambusa. Dzięki wysokiej 70% zawartości olejów naturalnych i dodatkowi cennej witaminy E i pantenolu olejek oczyszcza i pielęgnuje skórę oraz chroni ją przed wysuszeniem. Skóra staje się wyczuwalnie miękka i gładka.
Zgadzam się z powyższą obietnicą. Skóra jest gładka i niewysuszona. Od momentu stosowania nie mam problemów z wysuszonymi głównie nogami. Skóra jest delikatna w dotyku oraz pięknie pachnie. 

Skład? 
Glycine Soja Oil, Laureth-4, Mipa-Laurethsulfate, Olea Europaea Fruit Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Helianthus Annus Seed Oil, Propylene Glycol, Parfum, Persea Gratissima Oil, Panthenol, Aqua, Tocopheryl Acetate, Bambusa Vulgaris Shoot Extract, Alcohol, Coumarin, Limonene, Linalool. 
Cena standardowa w Rossmannie to 13,99 zł, pojemność 250 ml. Produkt wydajny, bo wystarczy niewielka ilość na wmasowanie w całe ciało. Konsystencja jest oleista, lekko się pieni po nałożeniu na skórę. Dobrze się spłukuje, nie zostawia tłustych plam na ciele.  
Butelka jest przezroczysta, co daje możliwość kontrolowanie używania produktu. Nie trzeba odkręcać korka, co daje dużą swobodę w obsłudze.

Dodatkowe info: ostatnimi czasy stosuje peeling kawowy i świetnie się nadaje jako dodatek. Pozostawia na skórze przyjemne nawilżenie i zapach.

Jestem zadowolona z produktu. Myślę, że mogłabym sięgnąć po ten olejek jeszcze raz, bo w 100 % spełnia moje oczekiwania. A jaka jest Wasza opinia?

Komentarze

  1. Nie miałam nigdy przyjemności używać tego olejku ale słyszałam pozytywne opinie, jeśli znajdę go jeszcze na promocji to biorę!
    http://nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam tego olejku pod prysznic u siebie. Chętnie go poznam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Pizza jaką lubię :)

Nowe doświadczenia- nowe patrzenie na świat

Szampon micelarny z Nivea- recenzja. Jestem na NIE