Facebook

馃拲 Bi偶uteria z Aliexspress 馃拵

To m贸j ulubiony temat: wszystko z Aliexspress :) ju偶 pojawi艂am si臋 raz z polecanymi kosmetykami, o kt贸rych mo偶ecie przeczyta膰 tutaj. Teraz przybywam z bi偶uteri膮, zar贸wno t膮, kt贸ra si臋 sprawdzi艂a oraz, kt贸rej ch臋tnie bym si臋 pozby艂a. Zapraszam!

Od czego zacz膮膰? od tych dobrych czy z艂ych wybor贸w? Mo偶e na pocz膮tek z grubej rury, ta bi偶uteria, kt贸ra okaza艂a si臋 kiepska.


Uwielbiam bransoletki. Wszystko to, co mog臋 w艂o偶y膰 na r臋k臋 i upi臋kszy膰 j膮 przyci膮ga moj膮 uwag臋. Zatem zacz臋艂am przegl膮da膰 Ali. Po tanio艣ci mo偶na naprawd臋 kupi膰 fajne rzeczy i tak my艣la艂am, 偶e u mnie si臋 to stanie. Kupi艂am trzy, ka偶da u innego sprzedawcy, ka偶da mniej ni偶 1$, darmowa wysy艂ka, czekanie na nie miesi膮c. I co, pud艂o. Nie wiem, czy jest tak tylko u mnie, czy ka偶da dziewczyna ma ten problem, ale bransoletki okaza艂y si臋 by膰 na mnie... za du偶e. Przez to, 偶e wygniot艂y si臋 w trakcie wysy艂ki, s膮 kwadratowe, nijak nie daj膮 si臋 uformowa膰, szpec膮 moj膮 r臋k臋. Pierwsza z ko艂em sterowym kosztowa艂a dok艂adnie 0,75$, kolejna z kotwic膮 i napisem LOVE- 0,96$ i ostatnia z sow膮- 0,86$. Pod ka偶d膮 nazw膮 znajduje si臋 link, wystarczy klikn膮膰. Mo偶e na Was b臋d膮 idealne. 

Kolejn膮 wtop膮 by艂 wisiorek z sow膮. Na zdj臋ciu aukcji wygl膮da 艂adnie, my艣la艂am, 偶e i jako艣膰 b臋dzie super. Jednak si臋 myli艂am. Wisiorek jest baaaardzo lekki, wszystkie wystaj膮ce elementy hacz膮 o ubranie. Og贸lnie bardzo mi si臋 podoba, jednak sam jest bardzo niepraktyczny. Kosztowa艂 1,48$.

Kolejne rzeczy, to te, kt贸rych u偶ywam nami臋tnie cz臋sto, i z kt贸rych jestem zadowolona i z czystym sercem mog臋 Wam poleci膰. Na pierwszy rzut id膮 chokery. Ju偶 dawno je kupi艂am, s膮 pi臋kne, skromne, minimalistyczne.



Pierwszy z zegarkiem kosztowa艂 0,35$, nast臋pny z czarn膮 gwiazdk膮 r贸wnie偶 kosztowa艂 0,35$ i ostatni, wed艂ug mnie najpi臋kniejszy z dodatkowym sznureczkiem, na kt贸rym jest pi贸rko- zap艂aci艂am za niego 0,40$. Ka偶dy z nich ma regulowane zapi臋cie, wi臋c rozmiar jest uniwersalny.

Nast臋pne naszyjniki to zatopione w szkle ro艣linki. Szkie艂ka s膮 okr膮g艂e i owini臋te drutem, na kt贸rych si臋 trzyma wisior. Bardzo efektownie to wygl膮da. Owszem, mo偶e przeszkadza膰 to owini臋cie, ale ja na to nie zwracam uwagi. Oba s膮 od jednego sprzedawcy. Z czterolistn膮 koniczyn膮 kosztowa艂 0,73$, natomiast ten drugi z zielonym kwiatkiem kosztowa艂 0,62$.



Nast臋pna bransoletka podoba mi si臋 najbardziej! Jest nietuzinkowa, a to tylko sznurek. Dok艂adnie to sznurek z kotwic膮, kt贸ry mo偶na owin膮膰 na r臋ce i zaczepi膰. Z reszt膮 sami zobaczcie.


Kosztowa艂a ona mnie r贸wne 0,77$.




Ostatnia ju偶 bransoletka jest r贸wnie偶 z sow膮. Bardzo delikatna i subtelna, pasuje do wszystkiego. Bardzo d艂ugo j膮 nosi艂am, nawet nie zdejmowa艂am jej do k膮pieli, jest ca艂a i zdrowa, a my艣la艂am 偶e b臋dzie czarna lub zielona. Nie zostawia 偶adnych 艣lad贸w na r臋ce. Kosztowa艂a 0,35$. Cieniutki 艂a艅cuszek oraz sama sowa. Bardzo lekka, nigdzie ni膮 nie zahaczam. Polecam!






Ostatnie dwa naszyjniki r贸wnie偶 s膮 nietuzinkowe. Szczeg贸lnie ten ze znakiem zodiaku- uwielbiam go, nadaje charakteru stylizacji.  Zap艂aci艂am za niego 0,88$. Nast臋pny to serce owini臋te skrzyd艂ami. Wn臋trze to kamie艅 koloru czerwonego. Ca艂y jest ci臋偶ki, nie zahacza. Jego cena to 0,57$.




Jak mogli艣cie zauwa偶y膰, ca艂a bi偶uteria kosztowa艂a mnie mniej ni偶 1$ za sztuk臋. Jest co艣, co si臋 sprawdzi艂o oraz co艣, co bardzo denerwuje i nie ma praktycznego zastosowania. Osobi艣cie mog臋 poleci膰 Wam bi偶uteri臋 z Aliexpress. Na pewno jest tania, niekiedy dobrze wykonana i nietuzinkowa. A co najwa偶niejsze, mo偶esz j膮 kupi膰 nie wychodz膮c z domu. Proste, prawda? 

A Wy co ostatnio kupili艣cie na Aliexpress? 



Komentarze

  1. Cz臋sto kupuj臋 bi偶uterie na Aliexpress i rzeczywi艣cie czasami przychodz膮 艣mieszne i za du偶e rzeczy (ci臋偶ko mi u nich kupi膰 bransoletki bo na mnie wszystkie s膮 za du偶e) :(
    ale mam te偶 wiele naszyjnik贸w czy zegark贸w kt贸re zachwycaj膮 wszystkich a s膮 te偶 od naszych chi艅skich przyjaci贸艂 ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. tak, czasami mo偶na trafi膰 na naprawd臋 co艣 fajnego :)

      Usu艅
  2. bardzo lubi臋 tego typu bi偶u..Te pierwsze branzoletki mialam w kilku wersjach kolorystycznych. okaza艂o sie jednak, 偶e na zdj臋ciach wygl膮daj膮 艂adnie, ale wcale nie s膮 trwa艂e. :C

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. te pierwsze musz臋 odda膰 komu艣 z wi臋kszymi 艂apkami :D

      Usu艅
  3. Super zrecenzowania zakupy! :) Sama jestem fanem aliexpress i zamawiam du偶o rzeczy z tej stronki. Moje zakupy tak samo jak Twoje, raz s膮 udane, a raz nie. Takie wpisy bardzo si臋 przydaj膮. Pozdrawiam i na pewno tu wr贸c臋! :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. trzeba pr贸bowa膰, jak cena niska to raczej nie jest tak szkoda, 偶e zakup nieudany, ale oby jak najmniej takich nietrafionych zakup贸w

      Usu艅
  4. Ja mam w膮ski nadgarstek wi臋c niestety wiele bransoletek jest za du偶a po prostu. Ja lubi臋 na Aliexpress kupowa膰 pier艣cionki i w艂a艣nie naszyjniki :) Wpis fajny i skorzystam bo szuka艂am sowy.
    Pozdrawiam.
    https://desa17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  5. Super to wszystko wygl膮da, a偶 sama musz臋 tam zajrze膰!
    M贸j blog

    OdpowiedzUsu艅
  6. Te偶 tam zamawiam ;) i uwielbiam je ;D

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty

Pizza jak膮 lubi臋 :)

Nowe do艣wiadczenia- nowe patrzenie na 艣wiat

Szampon micelarny z Nivea- recenzja. Jestem na NIE