Facebook

Aliexpress- kosmetyczne łupy, które się sprawdziły

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam moje kosmetyczne łupy, które u mnie się sprawdziły. Postaram się, też podesłać Wam do nich linki. Od roku kupuję na Ali, nie jakoś systematycznie, ale się zdarza. Do tej pory są to kosmetyki lub akcesoria kosmetyczne (to przestawię dzisiaj), biżuteria oraz akcesoria domowe (to przedstawię za jakiś czas, a są rzeczy które się sprawdziły, oraz które się niestety nie sprawdziły). Zapraszam do lektury.


Pierwsze miejsce na mojej kosmetycznej liście mają maseczki w płachcie przypominające zwierzęta.  Obecna cena to $0.94 za jedną maseczkę. Do tej pory mnie w ogóle nie uczuliły, nie podrażniły mojej cery. Nie wiem czy to akurat po nich, ale zauważyłam, że moja twarz jest wygładzona, nie pojawiają się wypryski. Jestem z nich bardzo zadowolona, są łatwe w użyciu, wystarczy nałożyć (zawsze biorę kąpiel, więc na twarzy maseczka jest jakieś 20 minut), po wszystkim ściągam maseczkę i wmasowuję resztę. Czasami czuję gorycz na ustach, wtedy po umyciu ust, zębów gorycz znika i dopiero rano myję twarz. To, że są w płachcie-to jedno, a to że wyglądają jak zwierzaki- to drugie 🐯🐼🐶🐼 Super w nich wyglądam 😀

Drugie miejsce cienie do brwi. Nigdy bym nie pomyślała, że będę czegokolwiek używać, ale jednak, jak raz spróbowałam, to już nie mogę przestać. Tak ja powyżej, nie uczuliły mnie. Są bardzo wydajne i super napigmentowane. Akurat ten zestaw #3 zawiera 3 kolory, ja używam tego środkowego, najbardziej mi pasuje. Obecna cena to $1,15 Jestem z nich bardzo zadowolona i szczerze polecam 👩

Trzecie miejsce to cienie do powiek nude matowe  oraz połyskujące wielokolorowe . I wiem co możecie sobie pomyśleć "jak można używać takiej chińszczyzny". Ale powtórzę to kolejny raz- nie uczuliły mnie. Dodatkowo fajnie trzymają się na powiecie, oczywiście jeżeli nałożycie jakąś bazę. Paleta nude ma delikatne odcienie i palcem ich nie nakładam, zdecydowanie wolę pędzlem, kolor staje się intensywniejszy.
Obecne ceny to $3,50 (za nude) oraz $2.71 (kolor). Te drugie muszę nakładać palcem, niestety pędzlem się ciężko blendują. Są super napigmentowane. Ale mi to w ogóle nie przeszkadza. Pięknie się mienią i są bardziej kremowe, może dlatego lepiej jak palec wkracza do akcji 😎

Czwarte miejsce- pędzle do makijażu. Tak w ogóle to są moje pierwsze pędzle jakiekolwiek, na nich uczyłam się malować, dopiero później dokupowałam jakieś z Rossmanna. Powiem tak, jak na pierwsze to są całkiem miłe w dotyku. Niestety, włosie lubi wypadać lub są wystające pojedyncze włoski. Używam tylko te do pudru, różu i cieni do powiek. Myje je jak każde inne, trzymają się, czasami wypadają z drewnianej rączki. Obecna cena za 10 sztuk to $3.68.

Ostatnia rzecz na mojej liście to Silikon Brushegg . Obecna cena to $0.69. Jest wiele kolorów do wyboru. Myje za jego pomocą pędzle, jest mały i poręczny. W porównaniu do tych w drogerii, jak Rossmann czy Hebe, nie widzę różnicy, no chyba że w cenie. 

Są to rzeczy, których używam codziennie lub prawie codziennie. W każdym razie, te kosmetyki oraz akcesoria bardzo mi przypadły do gustu. Rozumiem też, że każda cera jest inna i może nie każdemu przypasować. A jak u Was z zakupami z Aliexpress? Jesteście uzależnieni od nich, kupujecie tylko te polecane? Z czego jesteście najbardziej zadowoleni? 

Komentarze

  1. Chyba wreszcie musze zrobić jakieś zakupy na Ali tak wszyscy sue chwała swoimi łupami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tych maseczkach dużo dobrego. Może sobie sprawię kilka... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku byłam niepewnie do nich nastawiona, tym bardziej, że nie sugerowałam się opinią moich znajomych koleżanek, kupiłam w ciemno. Nie żałuję, a serdecznie polecam :)

      Usuń
  3. Zimą warto dbać o siebie mocniej :) Kosmetyki fajne, chciałabym je mieć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba się skuszę na maseczki ze zwierzęcymi twarzami. :) W Polsce są trochę drogie, a za 94 centy grzech nie wziąć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, tylko zawsze trzeba pamiętać, że jest miesiąc oczekiwania ;(

      Usuń
  5. zarówno maski jak i pędzle i tą gąbke do czyszczenia pędzelków posiadam i jestem mega zadowolona. pędzle obłędne. takie na miare tych które można kupić w rossmannie. jak się w końcu zużyją pewnie znów je zamówie

    OdpowiedzUsuń
  6. Te maski i paletka cieni muszą znaleźć się i u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Generalnie z Aliexpress trzeba uważać e temacie kosmetyków, bo większość z nich nie jest w żaden sposób przebadanych i generalnie mogą wywołać zarówno alergię, jak i nawet poparzenia. Odradzają tego nawet osoby mieszkające w Azji.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Pizza jaką lubię :)

Nowe doświadczenia- nowe patrzenie na świat

Szampon micelarny z Nivea- recenzja. Jestem na NIE