Facebook

馃崼 Czekoladowo mi! 馃崼

Hej :) dzisiaj b臋dzie o czekoladzie. Kto z nas jej nie uwielbia? okay, zdarzaj膮 si臋 wyj膮tkowe wyj膮tki. Dzisiaj by艂am na spacerze i zajrza艂am do Hebe (jak wiemy, wszystkie drogi, po kt贸rych porusza si臋 kobieta, prowadz膮 do drogerii). Przegl膮da艂am r贸偶ne kosmetyki, wesz艂am w rega艂 z maseczkami. Dlaczego sobie jakiej艣 nie kupi膰? No... i trafi艂am na t臋 wyj膮tkow膮 dla mnie... czekoladow膮... wyj膮tkowo pachn膮c膮...

殴r贸d艂o: herbzone.pl

Zapraszam na recenzj臋!

Poruszaj膮c si臋 normalnym krokiem, jak przysta艂o na spacer, sprytnie przemieszcza艂am si臋 mi臋dzy rega艂ami w Hebe, ju偶 i tak ob艂adowana siatami 馃挭 Przygl膮da艂am si臋 maskom: kt贸ra wybra膰?- my艣la艂am. Zauwa偶y艂am t臋 jedyn膮 i niepowtarzaln膮, bo czekoladow膮. Wzi臋艂am, kosztowa艂a mnie jedynie 4,99 z艂. Maska z firmy 7th Heaven (zaiste si贸dme niebo), ju偶 wcze艣niej z tej serii u偶ywa艂am jej si贸str. 

Opis: oczyszczaj膮co- nawil偶aj膮ca kremowa maska czekoladowa. Przeznaczona do cery mieszanej i t艂ustej. Kremowa, czekoladowa rozkosz, kt贸ra g艂臋boko oczyszcza sk贸r臋 i odblokowuje pory. W艂a艣ciwo艣ci lecznicze z Morza Martwego i dzia艂anie nawil偶aj膮ce mas艂a kokosowego oraz mas艂a shea sprawiaj膮, 偶e sk贸ra b臋dzie odm艂odzona, nawil偶ona i zregenerowana.

殴r贸d艂o: agnieszkabloguje.pl

Dodatkowo czekolada uzale偶nia! Ale nie o tym ;) ogranicza negatywny wp艂yw stresu na cer臋, wzmacnia 艣ciany naczy艅 krwiono艣nych, dobrze chroni przed dzia艂aniem szkodliwych promieni s艂onecznych, uj臋drnia i przede wszystkim poprawia samopoczucie. 

Nadszed艂 wiecz贸r, pora na k膮piel. Otworzy艂am j膮 i 艂azienka nape艂ni艂a si臋 zapachem czekolady... Dobra, bez przesady, maska jest g臋sta i faktycznie pachnie ob艂臋dnie. Na艂o偶y艂am na twarz, omijaj膮c okolice oczu i ust. Trzyma艂am j膮 na twarzy ca艂y proces k膮pieli, do momentu jej wystygni臋cia (na opakowaniu jest, aby trzyma膰 j膮 do 20 minut). Po k膮pieli zmy艂am j膮, nie oby艂o si臋 oczywi艣cie bez pobrudzenia ca艂ej umywalki.

Efekt: Sk贸ra g艂adka i przyjemna w dotyku. Nawil偶ona i od艣wie偶ona. Jestem bardzo zadowolona, bo dawno takiego efektu nie mia艂am. Dodatkowo nadal unosi si臋 w powietrzu zapach czekolady 馃崼Nadal dotykam swojej twarzy i nie mog臋 wyj艣膰 z podziwu. Na razie to pierwszy raz tej maski na mojej cerze. W dalszej cz臋艣ci wpisu podziel臋 si臋 z Wami kolejnymi etapami, bo mo偶e to tylko tak na zach臋t臋... kto wie co b臋dzie dalej...

Drugie podej艣cie. Cera elastyczna i g艂adka. Relaks i zapach czekolady odpr臋偶a bardzo, wywo艂uje u艣miech na twarzy. Ca艂y proces odbywa si臋 w trakcie k膮pieli, to ju偶 w og贸le ob艂臋d. Po wszystkim jestem zadowolona z efektu, na drugi dzie艅 rano cera wygl膮da 艣wie偶o i zdrowo.

Podej艣cie trzecie. Postanowi艂am, 偶e pod koniec mojego przezi臋bienia zrelaksuje si臋 korzystaj膮c z k膮pieli i maseczki. Jak wiadomo, nasza twarz nie wygl膮da korzystnie w czasie choroby, szczeg贸lnie okolice nosa. No w艂a艣nie. Po na艂o偶eniu maseczki czekoladowej, sk贸ra zacz臋艂a delikatnie szczypa膰/piec. To nie by艂o uci膮偶liwe uczucie, ale da艂o si臋 odczu膰 lekki dyskomfort. Czyli mo偶na si臋 domy艣le膰, 偶e przy niewielkich rankach, np. po niedoskona艂o艣ciach, mo偶na spodziewa膰 si臋 podobnego efektu. Nadal czuj臋 zapach czekolady :)

Og贸lnie rzecz bior膮c jestem zadowolona. Wiem, 偶e si臋gn臋 po ni膮 po raz kolejny :) 

Jaka jest Wasza opinia? Czy mia艂y艣cie do czynienia z maskami z tej serii? Dajcie zna膰. Do p贸藕niej! 

Komentarze

  1. Ta maseczka to chyba co艣 dla mnie! Uwielbiam wszystko co czekoladowe...:) A jeszcze ja dobrze nawil偶a to idealnie do mojej, czesto wysuszonej skory :) 艢wietny post, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Musz臋 j膮 mie膰, zapach jest na pewno ob艂臋dny <3

    OdpowiedzUsu艅
  3. Sam fakt, 偶e czekolada sprawia, 偶e spr贸buj臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Nienawidz臋 kosmetyk贸w o smaku i zapachu czekolady! Ale post bardzo fajny!
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsu艅
  5. Czekolada w kosmetykach nie wiem czy dla mnie ale dzia艂anie owszem :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. wiesz... co do tych masek... do twarzy nie u偶ywa艂am jeszcze 偶adnej z tej serii, jednak偶e do w艂os贸w tak! i zdecydowanie polecam. zapach maski i wlosow byl wspanialy... efekt tez niczego sobie... przy najbli偶szej okazji przetestuj臋 i t臋 do twarzy.
    buziaki

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty

Pizza jak膮 lubi臋 :)

Nowe do艣wiadczenia- nowe patrzenie na 艣wiat

Szampon micelarny z Nivea- recenzja. Jestem na NIE