Facebook

Recenzja paletki z Lovely- Peach desire

Jakiś czas temu na moim Instagramie pojawiły się zdjęcia z testowania paletki Lovely- Peach desire. Kupiłam ją jeszcze przed promocją -55% w Rossmannie. Zapraszam do przeczytania mojej recenzji.


Paletkę kupiłam za 19.99 zł, standardowa cena, jaka widnieje na stronie internetowej Rossmann to 21,99 zł. 
Paletka składa się z 7 cieni w odcieniu brzoskwiniowym. 5 cieni jest matowych, w  palecie jest również pacynka, która świetnie się nadaje do nakładania cieni błyszczących. Przy aplikowaniu się nie osypują, są świetnie napigmentowane, nie pachną. 


Jeżeli chodzi o to, jak one się zachowują na oku, to mam zastrzeżenie co do cieni błyszczących. Ciężko jest je nałożyć zarówno pędzlem, jak i palcem, natomiast pacynką już trochę lepiej, jedna efekt mnie nie zadowala. Dobrze się blendują i łączą ze sobą. Nie rolują się w załamaniach, efekt świeżo pomalowanych oczu zostaje na wiele godzin.

Paletka ta idealnie się nadaje na wykonanie makijażu dziennego oka. Gdybym miała jeszcze raz wybierać, sięgnęłabym po nią, chociażby dla tych matowych cieni. Dodam jeszcze, że jako bazę użyłam tę z Catrice, jestem zadowolona, cena przystępna, utrzyma każdy cień na oku.

A Wy już zdążyłyście kupić, czy czekacie na promocję? Ja na pewno zajrzę do Rossmanna, na pewno coś znajdę, co warto kupić? Co polecacie do rzęs i brwi? Cienie mam, jeszcze reszta :D zapraszam do komentowania, do później!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty

Pizza jaką lubię :)

Nowe doświadczenia- nowe patrzenie na świat

Szampon micelarny z Nivea- recenzja. Jestem na NIE