Facebook

Spinki do włosów z Aliexpress

Cześć! Jeżeli śledzicie mnie na Instagramie, to pewnie zauważyliście, że ostatnio z Aliexpress dostałam spinki do włosów (i nie tylko). Mam fioła na punkcie włosów, dlatego chciałam coś nietuzinkowego, przynajmniej nie musiałam biegać po sklepach i szukać. Zapraszam dalej!





Pierwsza rzecz, która trafiła do mojej skrzynki pocztowej to gumki do włosów- sprężynki. Zamówiłam 5 sztuk, wysyłane są losowo. Jak mi zabraknie, to na pewno zamówię jeszcze raz. Co jest w nich takiego fajnego? Na pewno cena, bo za cały komplet zapłaciłam 0,26$. Gumki są bardzo małe, ale się świetnie rozciągają. Mam grube włosy i nawet dają radę z upięciami w kok. Utrzymują upięcia w kucyk, nie pękają tak łatwo. POLECAM! :)






Kolejna rzecz, w sumie rzeczy, to metalowe spinki żabki o nazwie coffee. Cena za jedną 0,61$. Czy są dobre? Raczej tak. Do upięcia lekkich fryzur, kosmyków włosów, upięcia niewielkiego koka. Spinki są dobrej jakości, trzeba uważaj na wysuwające się bolce.










Kolejna spinka do włosów to szpilka z gwiazdami. Zawsze chciałam spinkę o takim stylu. Zapłaciłam za nią 0,62$. Sposób zapięcia jest bardzo łatwy i spinka utrzymuje świetnie włosy. Jednak musi być to niewielki kosmyk włosów, bo albo spinka się nie zapnie, albo koniec końców się odepnie. Bardzo ładnie wygląda na włosach. Również polecam.







Najbardziej efektowna spinka w tym zestawie to metalowa przedstawiająca pawia. Jest kolorowa, ozdobiona kamieniami, typ klips aligator. Cena to 1,43$. Zastanawiam się nad zamówieniem drugiej takiej, gdyż jedna to za mało, aby upiąć włosy- chyba że tylko jako dekoracja na włosach. 








Dwie najlepsze spinki w tej serii o kształcie kokardek, rodzaj szpilki. Spinka utrzymuje świetnie upięcie, może to być zasługa nałożonych gum. Szpilka jest długa, dzięki czemu upnie włosy z połowy głowy, Zapłaciłam za jedną 0,75$.








Spinka też typ szpilki, wzór lotosu jest niewielka przez co utrzyma tylko niewielki kosmyk włosów. Zapłaciłam za nią 0,64$. 








Spinki wsuwki w kształcie nożyczek. Złote, za sztukę zapłaciłam 0,49$. Spinki są niewielkie, niestety słabo utrzymują się na włosach ze względu na to, że są po prostu mało zbite. Mimo wszystko uroczo wyglądają na głowie, przyciągają spojrzenie. 










I ostatnie dwie rzeczy od jednego dostawcy do akcesoria co tworzenia fryzur oraz małe gumki do włosów. Z gumek jestem bardzo zadowolona, gdyż jest ich dużo, bo aż 350 szt. i wiem, że mi nigdy ich nie zabraknie. Cena 0,97$. Co do akcesoriów nie mam jeszcze wyrobionego zdania, zamówiłam głównie ze względu na igły do przekładania kosmyków. Są jeszcze do tworzenia koka oraz warkocza-kłosa. Cena za komplet to 1,02$.





Wszystkie zamówienia docierały od miesiąca do dwóch. Najszybciej dotarły gumki sprężynki, spinki żabki oraz akcesoria do tworzenia fryzur oraz małe gumeczki. Ogólnie jestem zadowolona z zakupów, uważam że spinki są świetnej jakości. Równie dobrze mogłabym kupić je stacjonarnie, ale dreszczyk emocji kiedy czeka się na paczkę jest nie do porównania z emocjami na zakupach. 

A wy, jakie macie doświadczenia w zamówieniach przez Aliexpress? Pochwalcie się :)

Komentarze

  1. Też mam te nożyczki! Uwielbiam je, szczególnie jak miałam długie włosy fajnie wyglądały spinając z tyłu głowy włosy z "grzywki" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja z tych wsuwek do końca nie jestem zadowolona, ale fakt są boskie :)

      Usuń
  2. Spinka z pawiem i wsuwki-kokardki wyglądają bosko! Nigdy nie zamawiałam nic z Aliexpress, bo właśnie ten długi czas dostawy mnie odrzuca, a ja jestem niecierpliwym kupującym. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy czeka się na swoje zamówienia jest adrenalina gdy zaglądasz codziennie do skrzynki :)

      Usuń
  3. Jakie urocze ładnie będą wyglądać z jąkąś fryzurą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne spinieczki! Wszystkie mi się podobają! Co do zamówień to nigdy niczego nie zamówiłam! Czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne te spinki, takie oryginalne.. zwłaszcza patrząc na te w kształcie nożyc. :) Ja osobiście rzadko kiedy używam takich gadżetów do włosów, ale patrząc jak fajnie wyglądają może kiedyś się skuszę i kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są urocze, będą bardzo ładnie się prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, te spinki wyglądają cudownie! Nawet jeśli niektóre z nich nie najlepiej utrzymują włosy i średnio spełniają swoją rolę, to nadal wyglądają na tyle dobrze że mogą służyć właśnie jako ozdoba :) Nie jestem fanką Aliexpress, ale w przypadku kupowania tego typu akcesoriów popieram bo można sporo zaoszczędzić !

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Pizza jaką lubię :)

Nowe doświadczenia- nowe patrzenie na świat

Szampon micelarny z Nivea- recenzja. Jestem na NIE